Digitalizirani Multivan T6.1 s osvježenim izgledom i električnim pogonom
Digitalizirani Multivan T6.1 s osvježenim izgledom i električnim pogonom
  22.02.2019  |  11:36
Vrijeme čitanja: 1 min
Volkswagen je predstavio obnovljeni T6 koji je dobio oznaku T6.1, a glavne novosti su potpuno digitalizirana unutrašnjost, sustavi asistencije preuzeti iz Craftera te TDI motori koji ispunjavanju Euro6d-TEMP-EVAMP normu, a najavljena je i potpuno električna izvedba.

T-serija je najvažniji proizvod Volkswagen gospodarskih vozila, a s modelom T1 prije 70 godina je i sve započelo. Do danas je u šest generacija (od T1 do T6) ukupno proizvedeno gotovo 12 milijuna vozila. Obnovljena izvedba ipak nije toliko drugačija da bi dobila oznaku T7, ali novosti ima dosta pa je usvojena oznaka T6.1.

Jučer (21. veljače) predstavljena je putnička izvedba, odnosno Multivan 6.1 (Volkswagen za putničke izvedbe sve češće koristi i stari naziv Bulli) dok će teretne i kombi izvedbe biti predstavljene nešto kasnije. Najvidljivija novost je osvježeni izgled prednjeg kraja koji je izveden s dosta kroma po uzoru na novu generaciju Volkswagen putničkih vozila (prije svega Touareg te novi Passat). Nova su i dnevna LED svjetla ka i stražnja svjetla.

Značajna novost je da upravljač više nije hidraulički već elektro-hidraulički pa je sad moguća ugradnja svih sustava pomoći za koje je nužna intervencija u sustav upravljanja. Izvedba je u manje-više preuzeta s novog Craftera, a od tamo dolaze i svi sustavi pomoći. Radi se o pomoći pri udaru bočnog vjetra (koja je u seriji), sustav za održavanje vozila unutar vozne trake, pomoć pri parkiranju, upozorenje na nadolazeća vozila pri izlasku s parkinga te sustav za stabilizaciju prikolice.

Iako je unutrašnjost zadržala isti raspored kao i prije novost je potpuna digitalizacija koja uključuje virtualni kokpit te treću generaciju modularnog infotainment sustava (MIB3) u koju ide središnji zaslon s ekranom od 8 ili 9,2 cola.Za pogon se i dalje nudi 2.0 TDI motor koji u najnovijoj izvedbi ispunjava Euro-6d-TEMP-EVAP normu, a postojat će se u izvedbama od 90, 110, 150 i 199 KS. Uz motore sa 150 i 199 KS opcijski se nudi i 4Motion pogon te DSG mjenjač koji je serija uz najjači motor. Najavljena je i potpuno električna izvedba s motorom snage 82 kW (112 KS) te kapacitetom baterija do 77,6 kWh što će biti dostatno za 400 km.

Prodaja počinje na jesen.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
K&B HR
Novosti
Novosti BYD 30 električnih autobusa za aerodrom u Bruxellesu

Kineska tvrtka BYD, koja je najveći svjetski proizvođač električnih autobusa, isporučit će aerodromu u Bruxellesu 30 električnih...

K&B HR
Novosti
Novosti Scania C-me vest Pametni prsluk za veću sigurnost

Scania je u suradnji sa švedskim start-upima Light Flex i Imagimob razvila prsluk koji, osim što lijepo izgleda, podiže sigurnost...

K&B HR
Testovi
Testovi Freightliner Cascadia Inteligentni gutač kilometara

Okolicom Las Vegasa provozali smo novu Cascadiu. Petnaest litarski motor i automatizirani Daimlerov mjenjač, uz puno sigurnosnih sustava...

K&B HR
Novosti
Novosti Volvo Buses Prvi električni autobus u Irskoj bit će Volvo

Volvo će isporučiti potpuno električni autobus 7900E hotelu Crowne Plaza Dublin Airport, a prvi potpuno električni autobus u Irskoj...

K&B HR
Isporuke
Isporuke Volvo Trucks 20 Volvo FH LNG za REAX

Logistička tvrtka REAX je preuzela prvih sedam od ukupno 20 Volvo LNG modela, a ovo je prva veća flota LNG kamiona u Njemačkoj.

K&B HR
Novosti
Novosti Volkswagen gospodarska vozila 10 milijuna vozila iz Hannovera

Točno 63 godine nakon početka proizvodnje u tvornici Hannover-Stöcken s proizvodnih traka je sišlo 10 milijunto vozilo. Radi se o...

K&B HR
Novosti
Novosti MAN TGS 50.500 10x8 WS 100. MAN peteroosovinac za Nizozemsku

Nizozemska tvrtka Westdijk Transport iz grada Alphen aan de Rijn preuzela je prvi od dva MAN peteroosovinca, a ovo je ujedno i 100. ovakav...

K&B HR
Novosti
Novosti Partnerstvo Volkswagena i Forda Ford će proizvoditi Amarok, a VW Transit Connect

Volkswagen i Ford su predstavili globalnu suradnju na području lakih gospodarskih vozila koja je, unatoč tome što neće biti uzajamnog...