Digitalizirani Multivan T6.1 s osvježenim izgledom i električnim pogonom
Digitalizirani Multivan T6.1 s osvježenim izgledom i električnim pogonom
  22.02.2019  |  11:36
Vrijeme čitanja: 1 min
Volkswagen je predstavio obnovljeni T6 koji je dobio oznaku T6.1, a glavne novosti su potpuno digitalizirana unutrašnjost, sustavi asistencije preuzeti iz Craftera te TDI motori koji ispunjavanju Euro6d-TEMP-EVAMP normu, a najavljena je i potpuno električna izvedba.

T-serija je najvažniji proizvod Volkswagen gospodarskih vozila, a s modelom T1 prije 70 godina je i sve započelo. Do danas je u šest generacija (od T1 do T6) ukupno proizvedeno gotovo 12 milijuna vozila. Obnovljena izvedba ipak nije toliko drugačija da bi dobila oznaku T7, ali novosti ima dosta pa je usvojena oznaka T6.1.

Jučer (21. veljače) predstavljena je putnička izvedba, odnosno Multivan 6.1 (Volkswagen za putničke izvedbe sve češće koristi i stari naziv Bulli) dok će teretne i kombi izvedbe biti predstavljene nešto kasnije. Najvidljivija novost je osvježeni izgled prednjeg kraja koji je izveden s dosta kroma po uzoru na novu generaciju Volkswagen putničkih vozila (prije svega Touareg te novi Passat). Nova su i dnevna LED svjetla ka i stražnja svjetla.

Značajna novost je da upravljač više nije hidraulički već elektro-hidraulički pa je sad moguća ugradnja svih sustava pomoći za koje je nužna intervencija u sustav upravljanja. Izvedba je u manje-više preuzeta s novog Craftera, a od tamo dolaze i svi sustavi pomoći. Radi se o pomoći pri udaru bočnog vjetra (koja je u seriji), sustav za održavanje vozila unutar vozne trake, pomoć pri parkiranju, upozorenje na nadolazeća vozila pri izlasku s parkinga te sustav za stabilizaciju prikolice.

Iako je unutrašnjost zadržala isti raspored kao i prije novost je potpuna digitalizacija koja uključuje virtualni kokpit te treću generaciju modularnog infotainment sustava (MIB3) u koju ide središnji zaslon s ekranom od 8 ili 9,2 cola.Za pogon se i dalje nudi 2.0 TDI motor koji u najnovijoj izvedbi ispunjava Euro-6d-TEMP-EVAP normu, a postojat će se u izvedbama od 90, 110, 150 i 199 KS. Uz motore sa 150 i 199 KS opcijski se nudi i 4Motion pogon te DSG mjenjač koji je serija uz najjači motor. Najavljena je i potpuno električna izvedba s motorom snage 82 kW (112 KS) te kapacitetom baterija do 77,6 kWh što će biti dostatno za 400 km.

Prodaja počinje na jesen.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
K&B HR
Novosti
Novosti Priključna vozila Krone preuzeo Knapen

Krone koji je jedan od vodećih proizvođača priključnih vozila u Europi, preuzeo je Knapen Trailers, nizozemskog proizvođača...

K&B HR
Isporuke
Isporuke MAN 14 MAN TGX tegljača za La Log

U MAN centru u Hrvatskom Leskovcu 14. lipnja je svečano isporučeno 14 novih MAN tegljača tvrtki La Log.

K&B HR
Isporuke
Isporuke Scania 10 Scania R 450 za AP Kljajić

Tvrtka AP Kljajić povećala je vozni park sa ukupno 10 novih Scania R 450 u svojoj zaštitnoj crvenoj boji.

K&B HR
Novosti
Novosti FlixBus FlixBus proslavio tri godine rada u Hrvatskoj

U tri godine FlixBus je dosegao brojku od 750.000 putnika u jednoj godini i potvrdio kako je visoko razvijena tehnološka potpora...

K&B HR
Isporuke
Isporuke Iveco Još pet Stralisa NP460 za Pelet grupu

Desetak mjeseci nakon puštanja u eksploataciju prvih pet tegljača na pogon ukapljenim prirodnim plinom (LNG), Pelet grupa iz Zagreba...

K&B HR
Novosti
Novosti Hyundai Hyundai električni double-decker

Južnokorejska tvrtka je predstavila svoj prvi katni autobus s električnim pogonom s kojim želi smanjiti zagađenje i prometne gužve.

K&B HR
Novosti
Novosti Promet u Njemačkoj Kamioni u Njemačkoj u 2018. prevezli 37,7 milijardi km

Domaći kamioni su u Njemačkoj u 2018. prevezli 58% svih kilometara pod naplatom, ali se udio udio stranaca sve više povećava pri čemu...

K&B HR
Novosti
Novosti Tržište kamiona u 2019. Scania na čelu nakon prva četiri mjeseca

U prva četiri mjeseca ove godine registrirano je 450 novih kamiona što bi, ako se ovako nastavi, na kraju godine značilo rast od 10-ak...