Scania S 730 u konfiguraciji 10×4*6
Scania S 730 u konfiguraciji 10×4*6
  04.02.2019  |  09:14
Vrijeme čitanja: 1 min
Nakon što je preuzela troosovinsku izvedbu S 520, nizozemska tvrtka Te Kloeze-Bruyl preuzela je i peteroosovinsku izvedbu u konfiguraciji 10×4*6.

Nizozemci ističu kako su se prvi put susreli s nekim Scanijinim proizvodom u Hyundai bageru koji je bio opremljen Scanijinim motorom, što se pokazalo jako dobrim pa su se odlučili i za Scania kamione. Ističu kako su se kamioni pokazali ne samo pouzdanima, već i jako ekonomičnima što je za njih jako važno budući da prate potrošnju ne samo kamiona već i osobnih vozila u tvrtki.
Scania S 730 u konfiguraciji 10×4*6 ima pet osovina. Od toga su prve dvije upravljačke, iza njih su dvije pogonske s dvostrukim gumama i na kraju još jedna pomoćna, također upravljiva s jednostrukim gumama. Tegljač je prilagođen za vuču teških tereta pa su iza kabine ugrađeni spremnici za gorivo, AdBlue spremnik te hidraulični sustav za prikolicu. Ova prilagodba je napravljena u tvornici.
Sposoban je savladati uspon od 6% s teretom od 180 tona odnosno 12% sa 140 tona, a Nizozemci ističu kako im je to jako važno budući da često vuku terete u Njemačku gdje ima dosta uspona, a s druge strane velika snaga omogućuje i postizanje brzine na autocesti s kojom neće značajno usporavati promet.
Obzirom da ovakvi transporti znaju trajati više dana, kabina je također vrlo dobro opremljena pa su vozaču na raspolaganju mikrovalna pećnica, aparat za kavu, hladnjak i televizor. Kako bi vozač lakše nadzirao teret, kamion je opremljen i sustavom kamera gdje se slika prikazuje na ekranu čiji je prikaz podijeljen na četiri dijela tako da vozač uvijek vidi prostor oko vozila što je pogotovo korisno kod prijevoza vangabaritnih tereta.
 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
K&B HR
Novosti
Novosti Volkswagen T6.1 Digitalizirani Multivan T6.1 s osvježenim izgledom i električnim pogonom

Volkswagen je predstavio obnovljeni T6 koji je dobio oznaku T6.1, a glavne novosti su potpuno digitalizirana unutrašnjost, sustavi...

K&B HR
Novosti
Novosti Povrat trošarina Stupio na snagu Pravilnik o povratu trošarina

Pravilnik o ostvarivanju prava na povrat dijela plaćene trošarine za dizelsko gorivo u komercijalnom prijevozu robe i putnika stupio je...

K&B HR
Novosti
Novosti DAF rekord Svaki peti tegljač u Europi je DAF

U 2018. godini DAF je na europskom tržištu imao udio od 16,6 posto u segmentu od preko 16 tona što je najviše ikad, a ako se gledaju...

K&B HR
Novosti
Novosti Scania plug-in hybrid Hibridni pogon za noćnu dostavu

Nedavno predstavljena Scania s plug-in hibridnim pogonom koristi se za noćnu dostavu u McDonalds u Stockholmu, što s klasičnim pogonom...

K&B HR
Novosti
Novosti Daimler Trucks Budućnost bez platooninga i pantografa

Daimlerova kamionska divizija je s prodajom 517.300 kamiona, prometom od 38,3 milijarde eura te dobiti od 2,773 milijarde eura imala...

K&B HR
Novosti
Novosti Schmitz Cargobull Schmitz vratio kontejnerske šasije

Nakon što je prije 10-ak godina prestao s proizvodnjom kontejnerskih šasija, Schmitz Cargobull ih sada ponovno vraća u svoj asortiman.

K&B HR
Novosti
Novosti Redoviti tjedni odmor u kabini Odmor u kabini ili šatoru?

Provođenje redovitih tjednih odmora u kabini prijevoznicima otvara brojna pitanja i u nekim je europskim zemljama povezano i s visokim...

K&B HR
Testovi
Testovi Scania L280 B4x2NB Novi trend u urbanom transportu

Kompletnu obnovu svoje game Scania je završila L-serijom, odnosno "low-entry" varijantom kamiona za komunalne poslove i distribuciju, ali...