Više luksuza i više snage
Više luksuza i više snage
  01.02.2019  |  14:12
Vrijeme čitanja: 1 min
Četiri godine nakon predstavljanja predstavljena je obnovljena izvedba Mercedesove V klase koja ne donosi velike promjene u izgledu, ali donosi potpuno novu pogonsku grupu.

Kako će od 1. rujna ove godine sva nova putnička vzila morati ispunjavati Euro 6d-temp normu, V klasa je dobila nove motore te novi 9-brzinski automatski mjenjač. Mercedes je prije tri godine predstavio dvolitarski dizelski motor OM 654 kojim pomalo zamjenjuje OM 651 motor obujma 2,2 litre koji je dugi niz godina bio okosnica Mercedesove ponude, ne samo u putničkim već i dostavnim modelima.

OM 654 (prvi put ugrađen u E klasu u proljeće 2016) pravo je inženjersko remek djelo te osim što ispunjava potrebnu Euro normu, u manje obujma razvija više snage, ima manju potrošnju te je znatno tiši i uglađeniji. U novoj klasi će nuditi u izvedbama sa 140 kW (190 KS) te 176 kW (239 KS) koji su i jedini motori u ponudi.Od vanjskih detalja tu su još četiri nove boje te novi dizan 17", 18" i 19" colnih lakih naplataka koji nije samo privlačan i avangardan nego je i posebno aerodinamičan i time dodatno smanjuje koeficijent otpora zraka. Unutrašnjost nove V-klase se nije značajno promijenila (MBUX još nije ugrađen), ali su novi ventilacijski otvori po uzoru na one iz nove  A klase kao i novi pokazivači na ploči s instrumentima.Obnovljena V klasa još jednom redefinira pojam luksuza pa se putnicima opcijski nude luksuzna sjedala s funkcijom potpunog individualnog podešavanja te tri stupnja masaže i klimatiziranja. Kao i prije, pogon može biti na stražnje ili sve kotače, a početak prodaje u Hrvatskoj je u svibnju. Više detalja možete pročitati u tiskanom izdanju našeg magazina koje će biti u prodaji krajem, sljedećeg tjedna.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
K&B HR
Novosti
Novosti Volkswagen T6.1 Digitalizirani Multivan T6.1 s osvježenim izgledom i električnim pogonom

Volkswagen je predstavio obnovljeni T6 koji je dobio oznaku T6.1, a glavne novosti su potpuno digitalizirana unutrašnjost, sustavi...

K&B HR
Novosti
Novosti Povrat trošarina Stupio na snagu Pravilnik o povratu trošarina

Pravilnik o ostvarivanju prava na povrat dijela plaćene trošarine za dizelsko gorivo u komercijalnom prijevozu robe i putnika stupio je...

K&B HR
Novosti
Novosti DAF rekord Svaki peti tegljač u Europi je DAF

U 2018. godini DAF je na europskom tržištu imao udio od 16,6 posto u segmentu od preko 16 tona što je najviše ikad, a ako se gledaju...

K&B HR
Novosti
Novosti Scania plug-in hybrid Hibridni pogon za noćnu dostavu

Nedavno predstavljena Scania s plug-in hibridnim pogonom koristi se za noćnu dostavu u McDonalds u Stockholmu, što s klasičnim pogonom...

K&B HR
Novosti
Novosti Daimler Trucks Budućnost bez platooninga i pantografa

Daimlerova kamionska divizija je s prodajom 517.300 kamiona, prometom od 38,3 milijarde eura te dobiti od 2,773 milijarde eura imala...

K&B HR
Novosti
Novosti Schmitz Cargobull Schmitz vratio kontejnerske šasije

Nakon što je prije 10-ak godina prestao s proizvodnjom kontejnerskih šasija, Schmitz Cargobull ih sada ponovno vraća u svoj asortiman.

K&B HR
Novosti
Novosti Redoviti tjedni odmor u kabini Odmor u kabini ili šatoru?

Provođenje redovitih tjednih odmora u kabini prijevoznicima otvara brojna pitanja i u nekim je europskim zemljama povezano i s visokim...

K&B HR
Testovi
Testovi Scania L280 B4x2NB Novi trend u urbanom transportu

Kompletnu obnovu svoje game Scania je završila L-serijom, odnosno "low-entry" varijantom kamiona za komunalne poslove i distribuciju, ali...