Ranger s osvježenim izgledom i novim motorima
Ranger s osvježenim izgledom i novim motorima
  24.01.2019  |  14:44
Vrijeme čitanja: 1 min
Najprodavaniji europski pick-up će u 2019. 2,2 litarske motore zamijeniti s 2.0 EcoBlue motorima, stiže i 10-brzinski automatski mjenjač i novi sigurnosni sustavi te sitne korekcije u izgledu.

Nakon što su novi 2.0 EcoBlue motori uvedeni u Transit, red je došao i na Ranger u kojem će novi motor zamijeniti postojeće 2,2 litarske motore. Novi motori imaju SCR katalizator pa će Ranger dobiti i spremnik za AdBlue, a novost je i 10-brzinski automatski mjenjač.

Najjači motor u ponudi bit će 2.0 EcoBlue Bi-turbo s dvije tu najveću snagu od 213 KS te najveći okretni moment od 500 Nm što je 13 KS i 30 Nm više u odnosu na 3,2 litarski motor koji je bio u dosadašnjoj ponudi. Izvedba s 213 KS već je ranije najavljena i za novi Ford Ranger Raptor. Osim izvedbe s 213 KS u ponudi će biti i dvije izvedbe s jednom turbinom: slabija sa snagom od 130 KS i momentom od 340 Nm te jača sa 170 KS i 420 Nm. Ranger s 3,2 litarskim motorom ostaje u ponudi, ali će se 10-brzinski automatik nuditi isključivo s 2.0 motorom, a 3.2 motor s 6-brzinskim automatskim mjenjačem.Kako bi se razlikovao od modela sa starim motorom, Ranger je dobio redizajnirani prednji branik te ponešto drugačiju masku. Ranger će biti i prvo vozilo u klasi koje će dobiti "Pre-Collision Assist with Pedestrian Detection" odnosno sustav koji sprječava nalet na druga vozila i pješake te inteligentni limitator brzine. Sprječavanje naleta na druga vozila ili druge objekte nije novost od pick-upova, ali je Ford proširi djelovanje ovog sustava i na pješake. To znači da će Ranger u slučaju da registrira pješaka koji se nalazi u pravcu kretanja najprije upozoriti vozača, ako on ne reagira automatski zakočiti. Inteligentni limitator brzine omogućuje povezivanje sa sustavom za prepoznavanje prometnih znakova te automatski može prilagoditi brzinu sukladno ograničenju na toj dionici ceste.Novost je i KeyFree sustav odnosno ulazak u vozilo bez otključavanja te startanje motora pomoću prekidača, a po prvi put je i zaključavanje teretnog prostora integrirano u središnje zaključavanje sa svim ostalim vratima.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
K&B HR
Isporuke
Isporuke MAN 14 MAN TGX tegljača za Lactalis grupu

U MAN centru u Hrvatskom Leskovcu 14. lipnja je svečano isporučeno 14 novih MAN tegljača Lactalis grupi.

K&B HR
Isporuke
Isporuke Scania 10 Scania R 450 za AP Kljajić

Tvrtka AP Kljajić povećala je vozni park sa ukupno 10 novih Scania R 450 u svojoj zaštitnoj crvenoj boji.

K&B HR
Novosti
Novosti FlixBus FlixBus proslavio tri godine rada u Hrvatskoj

U tri godine FlixBus je dosegao brojku od 750.000 putnika u jednoj godini i potvrdio kako je visoko razvijena tehnološka potpora...

K&B HR
Isporuke
Isporuke Iveco Još pet Stralisa NP460 za Pelet grupu

Desetak mjeseci nakon puštanja u eksploataciju prvih pet tegljača na pogon ukapljenim prirodnim plinom (LNG), Pelet grupa iz Zagreba...

K&B HR
Novosti
Novosti Hyundai Hyundai električni double-decker

Južnokorejska tvrtka je predstavila svoj prvi katni autobus s električnim pogonom s kojim želi smanjiti zagađenje i prometne gužve.

K&B HR
Novosti
Novosti Promet u Njemačkoj Kamioni u Njemačkoj u 2018. prevezli 37,7 milijardi km

Domaći kamioni su u Njemačkoj u 2018. prevezli 58% svih kilometara pod naplatom, ali se udio udio stranaca sve više povećava pri čemu...

K&B HR
Novosti
Novosti Tržište kamiona u 2019. Scania na čelu nakon prva četiri mjeseca

U prva četiri mjeseca ove godine registrirano je 450 novih kamiona što bi, ako se ovako nastavi, na kraju godine značilo rast od 10-ak...

K&B HR
Novosti
Novosti Kamion&Bus Roll Show Održan 11. Kamion&Bus Roll Show

U Zagrebu je 24. i 25. svibnja održan 11. Kamion&Bus Roll Show na kojem je nastupilo više od 50 izlagača, a ukupno je izloženo više od...