Ranger s osvježenim izgledom i novim motorima
Ranger s osvježenim izgledom i novim motorima
  24.01.2019  |  14:44
Vrijeme čitanja: 1 min
Najprodavaniji europski pick-up će u 2019. 2,2 litarske motore zamijeniti s 2.0 EcoBlue motorima, stiže i 10-brzinski automatski mjenjač i novi sigurnosni sustavi te sitne korekcije u izgledu.

Nakon što su novi 2.0 EcoBlue motori uvedeni u Transit, red je došao i na Ranger u kojem će novi motor zamijeniti postojeće 2,2 litarske motore. Novi motori imaju SCR katalizator pa će Ranger dobiti i spremnik za AdBlue, a novost je i 10-brzinski automatski mjenjač.

Najjači motor u ponudi bit će 2.0 EcoBlue Bi-turbo s dvije tu najveću snagu od 213 KS te najveći okretni moment od 500 Nm što je 13 KS i 30 Nm više u odnosu na 3,2 litarski motor koji je bio u dosadašnjoj ponudi. Izvedba s 213 KS već je ranije najavljena i za novi Ford Ranger Raptor. Osim izvedbe s 213 KS u ponudi će biti i dvije izvedbe s jednom turbinom: slabija sa snagom od 130 KS i momentom od 340 Nm te jača sa 170 KS i 420 Nm. Ranger s 3,2 litarskim motorom ostaje u ponudi, ali će se 10-brzinski automatik nuditi isključivo s 2.0 motorom, a 3.2 motor s 6-brzinskim automatskim mjenjačem.Kako bi se razlikovao od modela sa starim motorom, Ranger je dobio redizajnirani prednji branik te ponešto drugačiju masku. Ranger će biti i prvo vozilo u klasi koje će dobiti "Pre-Collision Assist with Pedestrian Detection" odnosno sustav koji sprječava nalet na druga vozila i pješake te inteligentni limitator brzine. Sprječavanje naleta na druga vozila ili druge objekte nije novost od pick-upova, ali je Ford proširi djelovanje ovog sustava i na pješake. To znači da će Ranger u slučaju da registrira pješaka koji se nalazi u pravcu kretanja najprije upozoriti vozača, ako on ne reagira automatski zakočiti. Inteligentni limitator brzine omogućuje povezivanje sa sustavom za prepoznavanje prometnih znakova te automatski može prilagoditi brzinu sukladno ograničenju na toj dionici ceste.Novost je i KeyFree sustav odnosno ulazak u vozilo bez otključavanja te startanje motora pomoću prekidača, a po prvi put je i zaključavanje teretnog prostora integrirano u središnje zaključavanje sa svim ostalim vratima.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
K&B HR
Novosti
Novosti Volkswagen T6.1 Digitalizirani Multivan T6.1 s osvježenim izgledom i električnim pogonom

Volkswagen je predstavio obnovljeni T6 koji je dobio oznaku T6.1, a glavne novosti su potpuno digitalizirana unutrašnjost, sustavi...

K&B HR
Novosti
Novosti Povrat trošarina Stupio na snagu Pravilnik o povratu trošarina

Pravilnik o ostvarivanju prava na povrat dijela plaćene trošarine za dizelsko gorivo u komercijalnom prijevozu robe i putnika stupio je...

K&B HR
Novosti
Novosti DAF rekord Svaki peti tegljač u Europi je DAF

U 2018. godini DAF je na europskom tržištu imao udio od 16,6 posto u segmentu od preko 16 tona što je najviše ikad, a ako se gledaju...

K&B HR
Novosti
Novosti Scania plug-in hybrid Hibridni pogon za noćnu dostavu

Nedavno predstavljena Scania s plug-in hibridnim pogonom koristi se za noćnu dostavu u McDonalds u Stockholmu, što s klasičnim pogonom...

K&B HR
Novosti
Novosti Daimler Trucks Budućnost bez platooninga i pantografa

Daimlerova kamionska divizija je s prodajom 517.300 kamiona, prometom od 38,3 milijarde eura te dobiti od 2,773 milijarde eura imala...

K&B HR
Novosti
Novosti Schmitz Cargobull Schmitz vratio kontejnerske šasije

Nakon što je prije 10-ak godina prestao s proizvodnjom kontejnerskih šasija, Schmitz Cargobull ih sada ponovno vraća u svoj asortiman.

K&B HR
Novosti
Novosti Redoviti tjedni odmor u kabini Odmor u kabini ili šatoru?

Provođenje redovitih tjednih odmora u kabini prijevoznicima otvara brojna pitanja i u nekim je europskim zemljama povezano i s visokim...

K&B HR
Testovi
Testovi Scania L280 B4x2NB Novi trend u urbanom transportu

Kompletnu obnovu svoje game Scania je završila L-serijom, odnosno "low-entry" varijantom kamiona za komunalne poslove i distribuciju, ali...