Novi Opel Vivaro na PSA platformi
Novi Opel Vivaro na PSA platformi
  23.01.2019  |  11:29
Vrijeme čitanja: 1 min
Treća generacija Opel Vivara više ne dolazi iz suradnje s Renaultom već dijeli platformu s PSA modelima Jumpy i Expert.

Opel je nedavno predstavio novu Zafiru Life koja je u stvari zamjena za putnički Vivaro, dok će se postojeća Zafira do kraja godine povući s tržišta. Tada smo predvidjeli kako će teretni model zadržati naziv Vivaro što se pokazalo točnim. Opel je prikazao fotografije novog Vivara koji u svojoj trećoj generaciji (prva je predstavljena 2001.) više ne dolazi iz suradnje s Renaultom već se (očekivano) radi o modelu koji je blizanac Citroën Jumpyju te Peugeot Expertu.

Dostupan je u tri duljine: 4,60 m, 4,95 m i 5,30 m, a izveden je na PSA platformi EMP2 te omogućuje nosivost do 1.400 kg, ima obujam tovarnog prostora do 6,6 m3 te može vući prikolice mase do 2,5 t. Visina od 1,9 metara omoguće pristup garažama. Najkompaktnija izvedba duljine samo 4,6 m jedinstvena je u ovoj klasi te nudi velike mogućnosti pristupa skučenim prostorima.Novi Vivaro nudi (opcijsko) automatsko otvaranje bočnih kliznih vrata te head-up displey (također opcija) što je jedinstveno na tržištu u ovoj klasi. Opcija FlexCargo omogućuje preklapanje suvozačke klupe te uz pomoć otvora u pregradnom zidu produljenje teretnog prostora do ukupne duljine od 4 m (ovisno o izvedbi).

Nudi se u raznim izvedbama prilagođenim potrebama kupca: kao teretni furgon, s dvostrukom kabinom za do šest putnika, kao podvozje s kabinom i kombi za prijevoz ljudi. Jednostruka kabina nudi mogućnost prijevoza do tri osobe u jednostrukoj kabini pri čemu FlexCargo izvedba sjedala omogućuje svakojake kombinacije, a jedna od njih i pretvaranje naslona srednjeg sjedala u praktični stolić.Iako se motori ne spominju za očekivati je da se radi o turobdizelima obujma 1,6 i 2,0 litara snage od 95 do 180 KS. Opel spominje i ugradnju 8-brzinskog automatskog mjenjača (kojeg PSA modeli još nemaju) što će biti posebno važno za flotnu prodaju. Servisni intervali su do 50.000 km.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
K&B HR
Novosti
Novosti Volkswagen T6.1 Digitalizirani Multivan T6.1 s osvježenim izgledom i električnim pogonom

Volkswagen je predstavio obnovljeni T6 koji je dobio oznaku T6.1, a glavne novosti su potpuno digitalizirana unutrašnjost, sustavi...

K&B HR
Novosti
Novosti Povrat trošarina Stupio na snagu Pravilnik o povratu trošarina

Pravilnik o ostvarivanju prava na povrat dijela plaćene trošarine za dizelsko gorivo u komercijalnom prijevozu robe i putnika stupio je...

K&B HR
Novosti
Novosti DAF rekord Svaki peti tegljač u Europi je DAF

U 2018. godini DAF je na europskom tržištu imao udio od 16,6 posto u segmentu od preko 16 tona što je najviše ikad, a ako se gledaju...

K&B HR
Novosti
Novosti Scania plug-in hybrid Hibridni pogon za noćnu dostavu

Nedavno predstavljena Scania s plug-in hibridnim pogonom koristi se za noćnu dostavu u McDonalds u Stockholmu, što s klasičnim pogonom...

K&B HR
Novosti
Novosti Daimler Trucks Budućnost bez platooninga i pantografa

Daimlerova kamionska divizija je s prodajom 517.300 kamiona, prometom od 38,3 milijarde eura te dobiti od 2,773 milijarde eura imala...

K&B HR
Novosti
Novosti Schmitz Cargobull Schmitz vratio kontejnerske šasije

Nakon što je prije 10-ak godina prestao s proizvodnjom kontejnerskih šasija, Schmitz Cargobull ih sada ponovno vraća u svoj asortiman.

K&B HR
Novosti
Novosti Redoviti tjedni odmor u kabini Odmor u kabini ili šatoru?

Provođenje redovitih tjednih odmora u kabini prijevoznicima otvara brojna pitanja i u nekim je europskim zemljama povezano i s visokim...

K&B HR
Testovi
Testovi Scania L280 B4x2NB Novi trend u urbanom transportu

Kompletnu obnovu svoje game Scania je završila L-serijom, odnosno "low-entry" varijantom kamiona za komunalne poslove i distribuciju, ali...