Na Dakaru ništa novo
Na Dakaru ništa novo
  18.01.2019  |  13:40
Vrijeme čitanja: 1 min
Jedan od najtežih Dakara posljednjih godina još jednom je završio pobjedom Kamaza, trećom u nizu te ukupno 16., a ovo je bila i četvrta pobjeda za Eduarda Nikolajeva.

Drugi je završio Dimitrij Sotnikov, a treće mjesto na pobjedničkom postolju pripalo je Gerardu de Rooyu. Kamaz je osvojio sedam od 10 dionica dok je Iveco bio najbrži na tri. Unatoč tome što nije uspio osvojiti prvo mjesto Iveco može biti zadovoljan jer su sva četiri kamiona uspjela završiti reli te su sva četiri među prvih 10 (Villagra je završio četvrti, van Genugten sedmi i van den Heuvel deseti).

Dva Kamaza nisu uspjela završiti jer je Karginov diskvalificiran zbog incidenta s gledateljem, dok je Mardejev morao odustati zbog kvara na motoru. Ovogodišnje izdanje imalo je više pješčanih dionica nego nekadašnja u Sahari, a bilo je svega, od zaglavljivanja u pijesku do prevrtanja. De Rooy je priliku za pobjedu izgubio već u trećoj dionici kad se zaglavio u pijesku i kad mu je pukao upravljač zbog čega je izgubio sati i pol koji su se na kraju pokazali presudnima. Iako je kasnije priprijetio te bi brži od Kamaza to ipak nije bilo dovoljno za više od trećeg mjesta.Treba istaknuti i deveto mjesto u ukupnom poretku koje je zauzeo Hino kojim je upravljao Teruhito Sugawara i koji su se natjecali u kategoriji kamiona ispod pet tona ukupne mase. Nastupio je i njegov otac Yoshimasa Sugawara kojeg nije spriječilo 78 godina na leđima. Iako je relativno rano morao odustati ističe kako će biti bolji sljedeće godine. Sugawara stariji je privi put nastupio na Dakaru 1983. kad se dobar dio današnjih natjecatelja još nije bio ni rodio.

U kategoriji automobila je pobijedila Toyota Hilux kojom je upravljao Nasser Al-Attiyah, a obzirom da se radi o pick-up modelu njega također možemo smatrati gospdarskim vozilom.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
K&B HR
Novosti
Novosti Volkswagen T6.1 Digitalizirani Multivan T6.1 s osvježenim izgledom i električnim pogonom

Volkswagen je predstavio obnovljeni T6 koji je dobio oznaku T6.1, a glavne novosti su potpuno digitalizirana unutrašnjost, sustavi...

K&B HR
Novosti
Novosti Povrat trošarina Stupio na snagu Pravilnik o povratu trošarina

Pravilnik o ostvarivanju prava na povrat dijela plaćene trošarine za dizelsko gorivo u komercijalnom prijevozu robe i putnika stupio je...

K&B HR
Novosti
Novosti DAF rekord Svaki peti tegljač u Europi je DAF

U 2018. godini DAF je na europskom tržištu imao udio od 16,6 posto u segmentu od preko 16 tona što je najviše ikad, a ako se gledaju...

K&B HR
Novosti
Novosti Scania plug-in hybrid Hibridni pogon za noćnu dostavu

Nedavno predstavljena Scania s plug-in hibridnim pogonom koristi se za noćnu dostavu u McDonalds u Stockholmu, što s klasičnim pogonom...

K&B HR
Novosti
Novosti Daimler Trucks Budućnost bez platooninga i pantografa

Daimlerova kamionska divizija je s prodajom 517.300 kamiona, prometom od 38,3 milijarde eura te dobiti od 2,773 milijarde eura imala...

K&B HR
Novosti
Novosti Schmitz Cargobull Schmitz vratio kontejnerske šasije

Nakon što je prije 10-ak godina prestao s proizvodnjom kontejnerskih šasija, Schmitz Cargobull ih sada ponovno vraća u svoj asortiman.

K&B HR
Novosti
Novosti Redoviti tjedni odmor u kabini Odmor u kabini ili šatoru?

Provođenje redovitih tjednih odmora u kabini prijevoznicima otvara brojna pitanja i u nekim je europskim zemljama povezano i s visokim...

K&B HR
Testovi
Testovi Scania L280 B4x2NB Novi trend u urbanom transportu

Kompletnu obnovu svoje game Scania je završila L-serijom, odnosno "low-entry" varijantom kamiona za komunalne poslove i distribuciju, ali...