Partnerstvo Volkswagena i Forda
Partnerstvo Volkswagena i Forda
  16.01.2019  |  08:49
Vrijeme čitanja: 1 min
Dva proizvođača su najavili suradnju na globalnoj razini na području lakih gospodarskih vozila pri čemu neće biti uzajamnog vlasništva između dvije tvrtke.

Ono o čemu se već dugo priča te što je dijelom i najavljeno, jučer se napokon i dogodilo: Volkswagen i Ford su objavili da počinju s globalnom suradnjom na području lakih gospodarskih vozila, a prve plodove zajedničkog rada vidjet ćemo 2022. Također, tvrtke će razmotriti i mogućnosti suradnje na području električne mobilnosti, autonomne vožnje te mobilnih usluga. Naglašeno je i kako neće biti razmjene vlasničkih udjela između dviju tvrtki.

Obzirom da se radi o vodećim proizvođačima lakih gospodarskih vozila koji su u protekloj godini zajedno proizveli više od 1,2 milijuna vozila, s ovom suradnjom će postati najjači svjetski igrači u ovom području. Bit će zanimljivo vidjeti kako će to funkcionirati budući da oba proizvođača imaju kompletnu gamu proizvoda koju i potpuno samostalno proizvode, a za očekivati je kako će fokus biti na zajedničkom razvoju novih modela čime bi se smanjili troškovi.

No, najavljeno je kako će Ford unutar ove alijanse biti zadužen za razvoj i proizvodnju pick-up modela (odnosno budućeg Rangera i Amaroka) koji bi se na tržištu trebali pojaviti 2022. Obzirom da je Volkswagen nedavno otvorio i treću tvornicu za Amaroka (u Alžiru) nije do kraja jasno kako bi ta proizvodnja trebala funkcionirati u budućnosti. Također, Ford bi trebao biti zadužen za razvoj i proizvodnju velikih dostavnih modela za Europsko tržište što opet pomalo zbunjuje budući je Volkswagen nedavno izgradio potpuno novu tvornicu za (također potpuno novi) Crafter koji se na tržištu pojavljuje i kao MAN TGE. No po svemu sudeći sljedeće generacije Transita i Craftera bi trebale biti prilično slične

S druge strane Volkswagenov dio posla bi bili manji i srednji dostavni modeli, a prilično je sigurno kako će Volkswagen pokušati iskoristiti ovu suradnju kako bi počeo s prodajom svojih gospodarskih modela u Americi gdje nisu prisutni, dok je Ford tamo vodeća marka na tržištu.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
K&B HR
Novosti
Novosti Volkswagen T6.1 Digitalizirani Multivan T6.1 s osvježenim izgledom i električnim pogonom

Volkswagen je predstavio obnovljeni T6 koji je dobio oznaku T6.1, a glavne novosti su potpuno digitalizirana unutrašnjost, sustavi...

K&B HR
Novosti
Novosti Povrat trošarina Stupio na snagu Pravilnik o povratu trošarina

Pravilnik o ostvarivanju prava na povrat dijela plaćene trošarine za dizelsko gorivo u komercijalnom prijevozu robe i putnika stupio je...

K&B HR
Novosti
Novosti DAF rekord Svaki peti tegljač u Europi je DAF

U 2018. godini DAF je na europskom tržištu imao udio od 16,6 posto u segmentu od preko 16 tona što je najviše ikad, a ako se gledaju...

K&B HR
Novosti
Novosti Scania plug-in hybrid Hibridni pogon za noćnu dostavu

Nedavno predstavljena Scania s plug-in hibridnim pogonom koristi se za noćnu dostavu u McDonalds u Stockholmu, što s klasičnim pogonom...

K&B HR
Novosti
Novosti Daimler Trucks Budućnost bez platooninga i pantografa

Daimlerova kamionska divizija je s prodajom 517.300 kamiona, prometom od 38,3 milijarde eura te dobiti od 2,773 milijarde eura imala...

K&B HR
Novosti
Novosti Schmitz Cargobull Schmitz vratio kontejnerske šasije

Nakon što je prije 10-ak godina prestao s proizvodnjom kontejnerskih šasija, Schmitz Cargobull ih sada ponovno vraća u svoj asortiman.

K&B HR
Novosti
Novosti Redoviti tjedni odmor u kabini Odmor u kabini ili šatoru?

Provođenje redovitih tjednih odmora u kabini prijevoznicima otvara brojna pitanja i u nekim je europskim zemljama povezano i s visokim...

K&B HR
Testovi
Testovi Scania L280 B4x2NB Novi trend u urbanom transportu

Kompletnu obnovu svoje game Scania je završila L-serijom, odnosno "low-entry" varijantom kamiona za komunalne poslove i distribuciju, ali...