Partnerstvo Volkswagena i Forda
Partnerstvo Volkswagena i Forda
  16.01.2019  |  08:49
Vrijeme čitanja: 1 min
Dva proizvođača su najavili suradnju na globalnoj razini na području lakih gospodarskih vozila pri čemu neće biti uzajamnog vlasništva između dvije tvrtke.

Ono o čemu se već dugo priča te što je dijelom i najavljeno, jučer se napokon i dogodilo: Volkswagen i Ford su objavili da počinju s globalnom suradnjom na području lakih gospodarskih vozila, a prve plodove zajedničkog rada vidjet ćemo 2022. Također, tvrtke će razmotriti i mogućnosti suradnje na području električne mobilnosti, autonomne vožnje te mobilnih usluga. Naglašeno je i kako neće biti razmjene vlasničkih udjela između dviju tvrtki.

Obzirom da se radi o vodećim proizvođačima lakih gospodarskih vozila koji su u protekloj godini zajedno proizveli više od 1,2 milijuna vozila, s ovom suradnjom će postati najjači svjetski igrači u ovom području. Bit će zanimljivo vidjeti kako će to funkcionirati budući da oba proizvođača imaju kompletnu gamu proizvoda koju i potpuno samostalno proizvode, a za očekivati je kako će fokus biti na zajedničkom razvoju novih modela čime bi se smanjili troškovi.

No, najavljeno je kako će Ford unutar ove alijanse biti zadužen za razvoj i proizvodnju pick-up modela (odnosno budućeg Rangera i Amaroka) koji bi se na tržištu trebali pojaviti 2022. Obzirom da je Volkswagen nedavno otvorio i treću tvornicu za Amaroka (u Alžiru) nije do kraja jasno kako bi ta proizvodnja trebala funkcionirati u budućnosti. Također, Ford bi trebao biti zadužen za razvoj i proizvodnju velikih dostavnih modela za Europsko tržište što opet pomalo zbunjuje budući je Volkswagen nedavno izgradio potpuno novu tvornicu za (također potpuno novi) Crafter koji se na tržištu pojavljuje i kao MAN TGE. No po svemu sudeći sljedeće generacije Transita i Craftera bi trebale biti prilično slične

S druge strane Volkswagenov dio posla bi bili manji i srednji dostavni modeli, a prilično je sigurno kako će Volkswagen pokušati iskoristiti ovu suradnju kako bi počeo s prodajom svojih gospodarskih modela u Americi gdje nisu prisutni, dok je Ford tamo vodeća marka na tržištu.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
K&B HR
Isporuke
Isporuke MAN 14 MAN TGX tegljača za Lactalis grupu

U MAN centru u Hrvatskom Leskovcu 14. lipnja je svečano isporučeno 14 novih MAN tegljača Lactalis grupi.

K&B HR
Isporuke
Isporuke Scania 10 Scania R 450 za AP Kljajić

Tvrtka AP Kljajić povećala je vozni park sa ukupno 10 novih Scania R 450 u svojoj zaštitnoj crvenoj boji.

K&B HR
Novosti
Novosti FlixBus FlixBus proslavio tri godine rada u Hrvatskoj

U tri godine FlixBus je dosegao brojku od 750.000 putnika u jednoj godini i potvrdio kako je visoko razvijena tehnološka potpora...

K&B HR
Isporuke
Isporuke Iveco Još pet Stralisa NP460 za Pelet grupu

Desetak mjeseci nakon puštanja u eksploataciju prvih pet tegljača na pogon ukapljenim prirodnim plinom (LNG), Pelet grupa iz Zagreba...

K&B HR
Novosti
Novosti Hyundai Hyundai električni double-decker

Južnokorejska tvrtka je predstavila svoj prvi katni autobus s električnim pogonom s kojim želi smanjiti zagađenje i prometne gužve.

K&B HR
Novosti
Novosti Promet u Njemačkoj Kamioni u Njemačkoj u 2018. prevezli 37,7 milijardi km

Domaći kamioni su u Njemačkoj u 2018. prevezli 58% svih kilometara pod naplatom, ali se udio udio stranaca sve više povećava pri čemu...

K&B HR
Novosti
Novosti Tržište kamiona u 2019. Scania na čelu nakon prva četiri mjeseca

U prva četiri mjeseca ove godine registrirano je 450 novih kamiona što bi, ako se ovako nastavi, na kraju godine značilo rast od 10-ak...

K&B HR
Novosti
Novosti Kamion&Bus Roll Show Održan 11. Kamion&Bus Roll Show

U Zagrebu je 24. i 25. svibnja održan 11. Kamion&Bus Roll Show na kojem je nastupilo više od 50 izlagača, a ukupno je izloženo više od...