Nakon četvrte dionice u petak slijedio je dan odmora, a u petu dionicu koja je vožena u nedjelju ušli smo s tri Kamaza na prva tri mjesta. U nastavku se Iveco "probudio" pa je petu dionicu najbrže odvezao Ton van Genugten ispred Nikolajeva i Sotinikova dok je de Rooy bio šesti. Peta dionica je donijela i diskvalifikaciju Andreja Karginova nakon incidenta u kojem je njegov Kamaz udario gledatelja. Grupa gledatelja među kojima je bio i 60-godišnji južnoafrikanac stajala je izvan područja za gledatelje i na njih je naletio Karginov pri čemu je stražnjim lijevim kotačem prešao preko noge nesretnog (ali i neodgovornog) gledatelja.
Vodstvo utrke je diskvalificiralo Karginova zato jer je se nije zaustavio i pomogao unesrećenom, a on tvrdi kako uopće nije znao da ga je udario jer se to iz kabine ne vidi. Kako se vidi na snimci to je vjerojatno i točno, a Dakar je i poznat po tome što natjecatelji pomažu jedni drugima tako da bi se Karginov sigurno zaustavio da je znao što se dogodilo. Obzirom da je imao bliski susret s Kamazom, južnoafrikanac je još dobro i prošao budući je zadobio (samo) prijelom natkoljenice i prebačen je u bolnicu.Ovo nije bio jedini incident u ovoj etapi jer je na jednoj dini de Rooy udario u zaustavljenu Toyotu Hilux francuza Ronana Chabota. Kao što možete vidjeti u videu, Toyota je bila iza dine tako da je de Rooy nije mogao vidjeti dok nije bilo prekasno. No, osim gubitka vremena nije bilo ozbiljnije štete pa su obojica nastavila utrku. De Rooya je izvukao timski kolega van den Heuvel te iako je izgubio samo pet minuta ovo bio još jedan u nizu pehova koji su ove godine zadesili de Rooya tako da šanse za osvajanje naslova sve više blijede.
De Rooy je još dobro prošao u usporedbi s Mačikom koji je u skoku preko velike rupe slomio prednju osovinu. Zadnji dio pete dionice je bio otkazan zbog guste magle što je u kombinaciji s prašinom srušilo vidljivost gotovo na nulu. Nizozemac je kasnije izjavio kako se vozio iza tvornički posada Minija i Toyote koji se zbog loše vidljivost nisu usudili voziti brže od 80 km/h.U šestoj dionici se vodila borba između de Rooya i Viazoviča u MAZ-u u kojem je bjelorus bio brži za 6 minuta, ali je "promašio" jednu kontrolnu točku i zaradio kaznu od 60 minuta pa je pobjednik 6. etape Gerad de Rooy dok je iza njega Federico Villagra u još jednom Ivecu. Ovo je bila još jedna iznimno teška dionica s velikim dinama i mekanim pijeskom u kojoj je de Rooy imao problema sa sustavom za održavanje tlaka u gumama i tek kada je mehaničar Darek Rodewald u vožnji uspio resetirati sustav Iveco je mogao "prašiti" punom brzino, te na kraju ostaviti Kamaze 10 minuta iza sebe.
U ukupnom poretku i dalje vodi Nikolajev sa 10 minuta prednosti ispred Sotnikova, a iako je malo smanjio zaostatak, treći de Rooy za njima kasni sat i 50 minuta. Kako do kraja ima još dosta, samo velika greška ili mehanički kvar može spriječiti Kamaze da ostvare još jednu pobjedu, a dosadašnje iskustvo pokazuje kako se ruski "tenkovi" rijetko kvare. Na četvrtom i petom mjestu su Villagra i van Genugten u još dva Iveca, ali s velikim zaostatkom i bez realnih šansi za pobjedu.
Napišite svoj komentar
Opozorilo: po Kazenskem zakoniku KZ-1 je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe. Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil, če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Pomoć za registraciju i prijavu: kamion-bus@bmcroatia.hr
Vaše podatke čuvamo i ne prosljeđujemo drugim osobama (Privatnost...)