Stvari pomalo dolaze na svoje
Stvari pomalo dolaze na svoje
  10.01.2019  |  11:10
Vrijeme čitanja: 2 min
Kao što je nekad vrijedila izreka da je nogomet igra u kojoj pobjeđuju Nijemci, tako izgleda kako je Dakar utrka u kojoj, unatoč povremenim bljeskovima Iveca, pobjeđuju – Kamazi.

U redu, prošla su tek tri dana i do kraja ima još dosta, ali su već sada na prva tri mjesta nebesko plavi kamioni iz ruske stepe. Nakon prvog dana vodećeg Nikolajeva su slijedila tri Iveca s vrlo malom razlikom. Drugi dana kad se vozila dionica od Pisca do San Juan de Marcona od 342 km i Nikolajev je opet bio najbrži, a slijedio je Gerard de Rooy koji unatoč problemima koje je izazvala prazna stražnja lijeva guma (koja je izazvala i manji požar na glavčini) imao drugo vrijeme toga dana zaostavši dvije i pol minute iza Nikolajeva. Treći je bio Dimitrij Sotnikov ispred još dva Iveca pa je ukupni poredak nakon drugog dana bio Nikolajev (Kamaz), de Rooy (Iveco), Villagra (Iveco), Sotnikov (Kamaz) i Van Genugten (Iveco). Drugi dan je bio koban za Martina van den Brincka u Renault Truksu zbog problema s motorom.

Nikolajev je snažno krenuo i treći dan, ali je imao dosta problema te an kraju imao četvrto vrijeme na toj dionici u kojoj je najbržio bio Karginov. Treći dan je bio noćna mora za Iveco i samo je Villagra uspio završiti dionicu bez problema te na kraju stigao drugi. De Rooy je zapeo na vrhu dine i trebalo mu je više od sata da se izvuče iz pješčane klopke pri čemu je uspio slomiti i kolo upravljača. Van Genugten imao problema s turbom zbog čega se motor prebacio u "safe mode" u kojem ima bitno manje snage pa je u konačnici izgubio gotovo sat vremena. Van den Heuvel je najprije dao svoj upravljač de Rooyu koji je nakon toga nastavio, a on je još morao popraviti i slomljeni kotač.

Treći dan je obilježilo i spektakularno prevrtanje Vizaoviča u MAZ-u koji je na jednoj dini uspio preteći Nikolajeva, ali je zavšio na boku i izgubio dosta vremena dok ga drugi MAZ nije ponovno vratio na kotače.Nakon trećeg dana jedino zeleni Villagrin Iveco u vrhu remeti nebesko-plavu boju Kamazovih kamiona, dok su van Genugten i de Rooy šesti odnosno sedmi. No tek je treći dan i ima još puno do kraja, a sada slijedi maratonska dionica gdje će posade voziti dva dana bez pomoći servisnih vozila.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
K&B HR
Novosti
Novosti Ford Trucks F-Max stigao u Hrvatsku

Najveća novost na području kamiona u prošloj godini, Ford Trucks F-Max koji je osvojio i titulu "International Trucks of the Year 2019",...

K&B HR
Novosti
Novosti BYD 30 električnih autobusa za aerodrom u Bruxellesu

Kineska tvrtka BYD, koja je najveći svjetski proizvođač električnih autobusa, isporučit će aerodromu u Bruxellesu 30 električnih...

K&B HR
Novosti
Novosti Scania C-me vest Pametni prsluk za veću sigurnost

Scania je u suradnji sa švedskim start-upima Light Flex i Imagimob razvila prsluk koji, osim što lijepo izgleda, podiže sigurnost...

K&B HR
Testovi
Testovi Freightliner Cascadia Inteligentni gutač kilometara

Okolicom Las Vegasa provozali smo novu Cascadiu. Petnaest litarski motor i automatizirani Daimlerov mjenjač, uz puno sigurnosnih sustava...

K&B HR
Novosti
Novosti Volvo Buses Prvi električni autobus u Irskoj bit će Volvo

Volvo će isporučiti potpuno električni autobus 7900E hotelu Crowne Plaza Dublin Airport, a prvi potpuno električni autobus u Irskoj...

K&B HR
Isporuke
Isporuke Volvo Trucks 20 Volvo FH LNG za REAX

Logistička tvrtka REAX je preuzela prvih sedam od ukupno 20 Volvo LNG modela, a ovo je prva veća flota LNG kamiona u Njemačkoj.

K&B HR
Novosti
Novosti Volkswagen gospodarska vozila 10 milijuna vozila iz Hannovera

Točno 63 godine nakon početka proizvodnje u tvornici Hannover-Stöcken s proizvodnih traka je sišlo 10 milijunto vozilo. Radi se o...

K&B HR
Novosti
Novosti MAN TGS 50.500 10x8 WS 100. MAN peteroosovinac za Nizozemsku

Nizozemska tvrtka Westdijk Transport iz grada Alphen aan de Rijn preuzela je prvi od dva MAN peteroosovinca, a ovo je ujedno i 100. ovakav...