S krajem ožujka Toyota je dobila sve potrebne certifikate i homologacije za autobus Sora pa se može reći da je počela prodaja, odnosno serijska proizvodnja, a u sljedeće dvije godine se planira proizvesti 100 autobusa. Ime Sora dolazi od prvih slova engleskih riječi Sky, Ocean, River i Air (odnosno nebo, ocean, rijeka i zrak) kojima se simbolizira kruženje elemenata koji se koriste u tehnologiji gorivih ćelija. Koristi se tehnologija razvijena za model Mirai, ali su u autobus ugrađene dvije gorive ćelije snage 2x114 kW (2x155 KS).
Za pogon se koriste dva izmjenična sinkrona motora snage 2x113 kW (2x154 KS) dok spremnik vodika ima obujam 600 litara čime je doseg autobusa manje-više isti i kao s dizelskim pogonom. Zanimljivo je kako Sora, budući da ima vlastitu proizvodnju električne energije, može poslužiti i kao izvor za napajanje drugih uređaja u slučaju prirodnih katastrofa i sl.
Duljina autobusa je 10,5 metara, a može primiti do 78 putnika (22 sjedeća i 56 stajaćih mjesta). Sjedala su preklopna tako da se preklapaju kad nisu u upotrebi te zauzimaju manje prostora. Prostor oko autobusa će nadzirati osam kamera visoke rezolucije tako da će vozač imati potpuni pregled okruženja i moći na vrijeme uočiti pješake, bicikliste ili prepreke.