Novi Sprinter je dobio prednji pogon
Novi Sprinter je dobio prednji pogon
  07.02.2018  |  17:07
Treća generacija Sprintera je uz novi vanjski izgled i novu kabinu, dobila i izvedbe s prednjim pogonom, a veliki naglasak je stavljen i na povezivost i multimedijalna rješenja. Ukupno se nudi 1.700 različitih konfiguracija izvedbi, pogona i veličina.

Od 1995. godine prodano je više od 3,4 milijuna Sprintera, a u prošloj godini (zadnjoj u kojoj je bila puna proizvodnja) prodano je rekordnih 200.000 vozila. Sprinter je najvažniji Mercedesov dostavni model i njegove nove generacije su bitne ne samo za Daimler već i za cijelu klasu dostavnih vozila.

Novi Sprinter je dobio novi izgled koji pomalo podsjeća na V klasu, a iako izgleda modernije i dalje je vrlo prepoznatljiv. Novost je da se uz stražnji i 4x4 pogon, sada nudi prednji pogon. Motor je kod prednjeg pogona smješten poprečno, a kod izvedbi sa stražnjim i 4x4 pogonom uzdužno. Izvedba s prednjim pogonom je lakša za 50 kg i ima 80 mm niži utovarni rub.



Izvedbe s prednjim pogonom uz serijski novorazvijeni 6-brzinski mjenjač u opciji imaju i 9-brzinski automatski mjenjač što je prvi put da se takav mjenjač pojavljuje u ovoj klasi. Modeli sa stražnjim i 4x4 pogonom također imaju ručni mjenjač sa 6-brzina te automatik sa sedam brzina. Za pogon se koristi provjereni 2,1 litarski motor koji se nudi u snagama od 84 do 130 kW te 3.0 V6 sa 140 kW, a ovo je jedini V6 u ovoj klasi.

U novoj kabini je sve novo od sjedala do višenamjenskog upravljača, a Mercedes je posebnu pažnju posvetio povezivosti pa Sprinter koristi MBUX sustav koji je prvi put prikazan u novoj A klasi prošli tjedan i uključuje veliki 10,2 inčni ekran kojim se može upravljati na dodir ili glasom što je također prvi slučaj u klasi.

Veličina teretnog prostora je do 17 kubičnih metara, a najveća dopuštena masa od 3,0 do 5,5 tona. Prodaja u Hrvatskoj počinje u lipnju. Više informacija moći će te pronaći na našem tiskanom izdanju.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
K&B HR
Novosti
Novosti Promet Mađari uveli vaganje i kažnjavanje bez zaustavljanja

Mađarska je 1. lipnja uvela sustav kontrole preopterećenja kamiona čija će se težina mjeriti tijekom vožnje, a kazne za...

K&B HR
Isporuke
Isporuke DAF 500 XF tegljača za Girtecu

Girteca Logistic, jedna od vodećih europskih transportnih tvrtki, naručila je 500 DAF XF tegljača za svoju rastuću flotu.

K&B HR
Isporuke
Isporuke Ford Trucks Prvi Ford Trucks tegljač 1848 T za Adrialog

Prvi Ford kamion u Sloveniji isporučen je tvrtki Adrialog d.o.o. iz Šempetera pri Gorici.

K&B HR
Novosti
Novosti Promet Najviše 25 sati na parkiralištima u Danskoj

Danska vlada je na 25 sati ograničila maksimalno zadržavanje na državnim parkiralištima za kamione te u isto vrijeme povećala kazne za...

K&B HR
Novosti
Novosti Scania Zadnji kamion stare generacije

U Scanijinoj tvornici u u Zwolleu proizveden je zadnji primjerak stare (prethodne) generacije PGR modela koji su sada u potpunosti...

K&B HR
Isporuke
Isporuke MAN Dva TGX-a i TGL za Elipso

E-Plus, najveći hrvatski uvoznik i distributer bijele tehnike, malih kućanskih aparata i audio-video programa, obnovio je vozni park s 3...

K&B HR
Novosti
Novosti Goodyear Savjet autobusnim prijevoznicima za sezonu

Sezona godišnjih odmora je pred vratima, stoga Goodyear savjetuje autobusnim prijevoznicima da svoja vozila koja su namijenjena za...

K&B HR
Novosti
Novosti Freightliner eCascadia eCascadia je Tesla Semi "killer"

Freightliner je predstavio dva električna kamiona pri čemu eCascadia s jednim punjenjem može prevaliti 400 km. Iako je to manje od onoga...